در روزهای گذشته برخی رسانه‌ها مطلبی را با تیتر شکست اتفاق» منتشر کردند که با استناد به آمار بازدید از سایت تلویبیون نوشته شده بود. محمدرضا رضاییان کارگردان و تهیه کننده‌ی این برنامه در گفت‌وگو با رومه‌ی سازندگی در این‌باره توضیح داد:اتفاق» پربیننده‌ترین برنامه‌ی سال تحویل ۹۹ با حدود ۳۲ درصد بیننده اعلام شد.آن ۳۲ درصد توسط روابط عمومی سازمان صدا و سیما منتشر شد که براساس فرمول‌ها و آمارگیری میدانی انجام می‌شود.

در رویه‌ی سازمان برای آمارگیری و مخاطب سنجی هیچ وقت استناد و مراجعه‌ای به سایت تلویبیون وجود نداشت.اما متنی که برخی رسانه‌ها منتشر کردند به نظر من با نیت خاصی تنظیم شده و بیشتر به رفتارهای حاشیه‌ای پرداخته؛ در صورتی که پرداخت دقیقی به برنامه اتفاق» نشده.

حتی اگر الان به تلویبیون مراجعه کنید متوجه خواهید شد که میزان بازدید قسمت هایی از برنامه ما در این سایت به ۵ هزار بازدید هم رسیده، اما این گزارش ها به برش های کم بازدیدی از برنامه استناد کرده است.

اگر قرار باشد با چنین روشی میزان مخاطب یک برنامه را سنجید چرا میزان بالای بازدید ویدیوهای برنامه ما در اینستاگرام مورد توجه قرار نگرفته.

از طرفی ما هرشب در برنامه، مسابقه روبیکا داریم که در تایم کوتاه ۷ تا ۸ دقیقه ای برگزار می‌شود و تعداد شرکت کننده را به صورت زنده بر روی تصویر منتشر میکنیم که در بعضی شب ها با وجود همزمانی پخش برنامه‌ی اتفاق با دورهمی به ۵۰۰ هزار یا ۶۰۰ هزار بیننده رسیده.این در حالی است که این مسابقه در ساعات پایانی شب پخش می شود. همچنین آمار شرکت‌کنندگان روبیکا در خود این اپلیکیشن وجود دارد و قابل دسترسی است.

https://bit.ly/2TmpH07

مشاهده مطلب در کانال

واکنش تهیه‌کننده‌ی «اتفاق» به گزارش شکست این برنامه در جذب مخاطب: آمارمان در اینستاگرام و روبیکا بالاست/ گزارش با نیت خاصی تنظیم شده

برنامه ,بازدید ,منتشر ,سایت ,تلویبیون ,مخاطب ,ما در ,شد که ,این برنامه ,برنامه در ,برنامه ما

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


به روز باشیم |To Be Update asemanekawir postcd 1000site Christian پاورپوینت پیام های آسمانی siminrayanehc السلام علیک یا اباعبدالله الحسین علیه السلام rayanehkavir بازار شما اول ببین بعد بخر|فروشگاه اینترنتی|فروش عروسک ولنتاین|هدیه ولنتاین|ولنتاین|تبلیغات